14 دليل براي استفاده از اينستاگرام
به طور خلاصه اينستاگرام يک شبکه اجتماعي براي ارسال عکس، فيلم و محتواي متني و تصويري است. نمايه ها از يکديگر پيروي مي کنند و اطلاعات متفاوتي را به اشتراک مي گذارند. اين شبکه اجتماعي بيش از 1 ميليارد کاربر ثبت شده دارد و در بين 10 شبکه اجتماعي محبوب جهان قرار دارد. برنامه اينستاگرام رايگان است و به راحتي مي توانيد آن را در گوشي هوشمند خود دانلود کنيد. اگر مشکلي در اين زمينه داريد و يا نياز به راهنمايي داريد ميتوانيد از سايت مستر فالوور کمک بگيريد.
استوري اينستاگرام
در سال 2010، دو جوان در سانفرانسيسکو يک برنامه ساده براي دستگاه هاي اپل ايجاد کردند. اين افراد مايک کريگر و کوين سيستر بودند. به لطف اختراع او، نوجوانان لحظاتي از زندگي خود را از طريق عکس به اشتراک گذاشتند. آن زمان نمي دانستند که خالق بزرگترين شبکه اجتماعي امروزي هستند. اين اپليکيشن به تدريج محبوبيت پيدا کرد و ويژگي هاي خود را گسترش داد. به زودي نه تنها براي ابزارهاي پشتيباني شده از iOS، بلکه براي اندرويد نيز در دسترس قرار گرفت.
سپس، با گذشت زمان، با افزايش عملکرد، توسط فيس بوک خريداري شد و پردازش عکس در دسترس کاربران قرار گرفت. بعداً امکان افزودن ويديوها فراهم شد. علاوه بر اپليکيشن موبايل، نسخه تحت وب نيز ظاهر شده است.
دلايل استفاده از اينستاگرام:
اگر هنوز در مورد استفاده يا عدم استفاده از اينستاگرام (چه براي استفاده شخصي يا تجاري) شک داريد، در اينجا چند دليل براي استفاده از اين پلتفرم در حال حاضر آورده شده است:
1. ميتوانيد با ايجاد زيرنويس براي عکسهاي خود احساسات و افکار خود را آشکارا به اشتراک بگذاريد.
2. آپلود فوري عکسها و ويديوها بسيار آسان است، فقط با يک تلفن و يک برنامه در دست.
3. مي توانيد از فيلترها براي عکس ها و فيلم ها استفاده کنيد، هشتگ ها و موقعيت جغرافيايي اضافه کنيد.
4. هنگامي که گزينه داستان ها و حلقه ها نيز وجود دارد، لازم نيست همه چيز را در فيد پست کنيد .
5. شما مي توانيد افراد جالب را به سادگي با ورود به برنامه و پيمايش در فيد دنبال کنيد.
6. اشکال مختلفي از ارتباط وجود دارد - عمومي (در نظرات) و خصوصي (در زنده).
7. فرصتي براي فروش محصولات و خدمات و همچنين انجام کسب و کار فقط با نمايان بودن نمايه شما.
8. ارتباطات مهمترين نياز همه در دنياي ديجيتال است. به لطف شبکه هاي اجتماعي، مي توانيم با فردي از هر شهر و حتي کشوري ارتباط برقرار کنيم.
9. افراد جديد، اعم از فالوور يا حتي مشتري، به آنها دسترسي پيدا کنيد و آنها را کشف کنيد.
10. پيگيري اخبار – با دنبال کردن اکانتهاي جالب ميتوانيد آخرين رويدادهاي جهان را به صورت لحظهاي دنبال کنيد. يا حتي زندگي افراد مشهور را تماشا کنيد.
11. چيز جديدي بياموزيد - در اينستاگرام مي توانيد پروفايل هاي جالب زيادي پيدا کنيد، جايي که نويسندگان آنها با خوشحالي آخرين اخبار را در زمينه هاي مورد علاقه خود به اشتراک مي گذارند.
12. نکات برجسته استوري - براي بسياري، اينستاگرام به عنوان يک آلبوم عکس و ويديوي آنلاين بدون درهم ريختن حافظه تلفن همراه آنها کار مي کند.
13. امکان کسب درآمد از تبليغات - تبليغکنندگان در صورت بررسي محصولات خود، مايلند صورتحسابهايي را با تعداد فالوورهاي زياد و تعامل خوب بپردازند.
14. تبليغ کالاها و خدمات با ديد و تعامل بيشتر.
صرف نظر از هدف نمايه؛ تبليغ شخصي، فروش يا ذخيره عکس ها، مخاطبان علاقه مندي را پيدا خواهيد کرد. به علاوه، ميتوانيد با دوستان قديمياي که مدتهاست نديدهايد ملاقات کنيد و از وضعيت آنها مطلع شويد، دوباره با هم تماس بگيريد و موارد ديگر!
نحوه ثبت نام در اينستاگرام
اگر پس از خواندن بخش قبلي علاقه مند شديد و هنوز حساب کاربري نداريد، وقت آن رسيده است که يک حساب کاربري ايجاد کنيد! بنابراين، برنامه را دانلود کنيد يا به instagram.com مراجعه کنيد و در آنجا ثبت نام کنيد.
شما بايد يک لاگين ايجاد کنيد که به عنوان يک نام مستعار براي شما باشد. بايد منحصر به فرد باشد: اين به کاربران اينستاگرام اجازه مي دهد تا شما را به سرعت پيدا کنند.
مي توانيد نام و نام خانوادگي، نام مستعار خلاق يا شغل خود را بنويسيد. اگر محصولي را تبليغ مي کنيد، نام مستعار و شرح حساب بايد با فعاليت مطابقت داشته باشد. پس از ثبت نام و انتخاب نام مستعار، يک عکس اضافه کنيد. سپس مي توانيد شروع به جستجوي دوستان و همچنين اکانت هاي جالب کنيد.
پروفايل هاي اينستاگرام مي توانند هم باز و هم بسته باشند. براي تبليغ موفقيت آميز يک صفحه، بايد طراحي نمايه خود را در نظر بگيريد. اطلاعات مربوط به خود يا شرکتتان را به طور مختصر پر کنيد، فقط مهمترين آنها.
بيو اينستاگرام چگونه کار مي کند؟
در بيو اينستاگرام شما ، انواع مختلفي از اطلاعات براي ويرايش وجود دارد، به عنوان مثال:
• نام
• نام کاربري
• عکس پروفايل
• بيو
• دسته بندي
• تلفن
• سايت
شما با پر کردن هر يک از اين فيلدها مي توانيد اطلاعات مفيدي از خود در اختيار دنبال کنندگانتان قرار دهيد.
در قسمت بيو اينستاگرام، شما مي توانيد به طور خلاصه (حداکثر 150 کاراکتر) در مورد شغل، فعاليت خود بنويسيد که بيوگرافي پيج شما مي شود. در اين قسمت ساير کاربراني که وارد نمايه شما مي شوند، آن را مي خوانند و درک مي کنند که با دنبال کردن شما چه چيزي هايي را در پيج شما خواهند ديد. علاوه بر خود متن، در بيو اينستاگرام امکان استفاده از ايموجي، هشتگ و قرار دادن لينک خارجي نيز وجود دارد. حواستان باشد که در بيو اينستاگرام فقط يک لينک را مي توانيد قرار دهيد.
جذب فالوور در اينستاگرام
هيچ فرمول دقيقي براي افزايش فالوور در اينستاگرام وجود ندارد، بيش از هر چيز ديگري به کاربر بستگي دارد. اما، اول از همه، هميشه خوب است به ياد داشته باشيد که کميت کيفيت نيست. آيا تعداد بالا فالورها موجب ديده شدن شما مي شود؟ جواب صحيح خير است. بدون تعامل خوب، اينستاگرام با 20 ميليون فالوور بي فايده است. بنابراين، اول از همه، به خاطر داشته باشيد که واقعاً چه هدفي را از پروفايل اينستاگرام خود داريد. هدف شما از داشتن فالوور چيست؟ اگر نمايه شما جديد است، از دوستان و اقوام دعوت کنيد تا اولين فالوورهاي شما باشند!
حضور فعال شرکت ها در اينستاگرام
کسب و کارهاي کوچک در قالب استيکرها و ابزارهاي اضافي که فرآيند فروش در شبکه اجتماعي را ساده مي کند، از اينستاگرام حمايت زيادي دريافت کرده اند . حتي راه اندازي فروشگاه هاي فيسبوک که مدت ها در انتظار آن بوديم ، قابليتي که به شما امکان مي دهد مستقيماً از حساب هاي خود فروشگاه هاي آنلاين ايجاد کنيد، قبلاً اتفاق افتاده است. . براي بسياري از کاربراني که به طور فعال متصل هستند، اينستاگرام جايگزين ارتباط زنده است. آنها هر روز فيلم، عکس ارسال مي کنند و همه اخبار مربوط به آنها را مي گويند.اما، اينستاگرام به طور عيني در حال تبديل شدن به يک پلت فرم مناسب براي انجام تجارت است. بنابراين، روند پلت فرم اين است که به رشد ثابت ادامه دهد. طبق داده هاي اينستاگرام، حدود 80 درصد از کاربران شبکه هاي اجتماعي پروفايل هاي شرکت را دنبال مي کنند
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|