نحوه استفاده از سيستم VoIP براي جذب مشتري هاي جديد
خواه در تلاش براي توليد يک فروشگاه موجود يا ايجاد يک فروشگاه جديد عطر و ادکلن باشيد ، سيستم تلفني شما براي دستيابي به موفقيت بسيار مهم خواهد بود. اين احتمال وجود دارد که شما با اکثر مشتريان بالقوه خود از طريق تلفن ارتباط برقرار کنيد ، بنابراين ايجاد يک احساس عالي در طول اين مراحل اوليه رابطه بسيار مهم است. يک سيستم تلفني مدرن VoIP مي تواند در رقابت شما برتر باشد. با استفاده موثر از سيستم خود ، بايد بتوانيد مشتري هاي جديدي را به خود جلب کنيد - و تجارت خود را به سرعت رشد دهيد.
سيستم VoIP براي جذب مشتري
آخرين کاري که بايد انجام دهيد اين است که مشتريان احتمالي را مجبور کنيد براي تماس با شما قبض را پرداخت کنند. اين نه تنها رابطه جديد شما را به روشي اشتباه آغاز مي کند ، بلکه مي تواند مشتريان را ترغيب کند تا با شرکتي تماس بگيرند که شماره رايگان ارائه مي دهد. مزيت عمده پياده سازي سيستم تلفني VoIP در تجارت شما مربوط به هزينه است. شماره هاي رايگان در سيستم هاي VoIP به طور قابل توجهي ارزان تر از خدمات سنتي ثابت است. ارائه يک شماره رايگان به يادماندني به مشتريان بالقوه مي گويد که شما يک سرويس معتبر ارائه مي دهيد. اما مهمتر از همه ، اين پيام را ارسال مي کند که فروشگاه شما واقعاً به روابط مشتري خود اهميت مي دهد. براي داشتن يک سرويس ويپ خوب مي توانيد خدمات شرکت شبکه استفاده کنيد.
توقف مشتري مي تواند يک نيروي خوب باشد
چند بار توسط يک فروشگاه در انتظار قرار گرفته ايد که مجبور شويد به برخي از موسيقي هاي افتضاح گوش دهيد؟ داشتن مشتري در انتظار بايد کاري باشد که تجارت شما سعي مي کند تا آنجا که ممکن است از آن اجتناب کند ، اما در صورت اجتناب ناپذيري ، مي توانيد از شرايط به نفع شرکت خود استفاده کنيد. به جاي پخش موسيقي عمومي ، چيزي فعلي يا چيزي را بازتاب دهيد که ارزش هاي تجارت شما را منعکس کند. همچنين آخرين سيستم هاي VoIP به شما امکان مي دهد پيام هاي سفارشي را براي گروه هاي خاص مشتري ارسال کنيد. شما ممکن است تصميم بگيريد که آخرين پيشنهادات ، محصولات يا خدمات خود را اعلام کنيد. شما همچنين مي توانيد تماس گيرنده هاي خود را با حقايق جالب در مورد تجارت خود سرگرم کنيد. ايجاد يک احساس عالي در حالي که مشتريان در انتظار هستند مي تواند يکي از مواردي باشد که شما را از رقبا جدا مي کند.
از متصدي خودکار شخصي استفاده کنيد
جديدترين ويژگي هاي متصدي خودکار امکان سفارشي سازي بالايي را فراهم مي کند که مي توانيد با استفاده از آن مشتري هاي احتمالي را به مشتري واقعي تبديل کنيد. به عنوان مثال ، مي توانيد از متصدي خودکار خود براي هدايت تماس به بخشهاي خاص در شرکت خود استفاده کنيد. همچنين يک فرصت عالي براي تقويت برند خود با يک سيستم پيشرفته خودکار وجود دارد. به عنوان مثال ، مي توانيد سعي کنيد از طريق يک سري سوالات استاندارد به سوالات متداول پاسخ دهيد. همچنين مي توان از اين سيستم براي اطلاع از مشاغل شما و هر پيشنهادي که مي خواهيد براي برقراري ارتباط به مشتريان بگوييد ، استفاده شود. براي اطمينان از اينکه متصدي خودکار وظيفه خود را به درستي انجام مي دهد ، يک سيستم منوي ساده و کوتاه ايجاد کنيد. همچنين استفاده از سلام و احوالپرسي هاي جذاب و شعارهاي به ياد ماندني که تجارت شما را از رقابت جدا مي کند ، ايده خوبي است.
از خدمات کليک براي تماس استفاده کنيد
جديدترين سيستم هاي VoIP قابليت کليک براي تماس را دارند که به مشتريان امکان مي دهد مستقيماً از وب سايت شما شماره گيري کنند. همچنين ممکن است بخواهيد يک شماره تلفن کليک براي تماس در ارتباطات بازاريابي آنلاين ، حساب هاي رسانه هاي اجتماعي و امضاي ايميل خود قرار دهيد. تسهيل صحبت براي مشتريان بالقوه با شخصي در شرکت شما مي تواند عامل تعيين کننده اي در هنگام برنده شدن عرف آنها باشد. سيستم هاي تلفني بيش از تسهيل تماس در تجارت مدرن نياز دارند. آنها نياز به افزايش تجربه مشتري دارند. با نصب يک سيستم تلفني پيشرفته VoIP ، مي توانيد رقيب رقابت را بدزديد - و مشتريان جديد را در اين روند جذب کنيد.